Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2018 20:20 - На Море през Февруари
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3183 Коментари: 12 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В морето малка бяла манекенка аз съзрях
И тя позира ми тъй скромно и без страх....
image
Дружелюбна и спокойна птица е това, 
Край нея малките безстрашно си стоят
image
Ела отблизо да се запознаем
И заедно да плаваме и да играем...
image
Дали ще мога в златната вода
Лежерно, кротко да се потопя...
image
Я вижте, още две красиви птици се явили
И бяло вино сладко - сладко са си пили..
image
Калиакра - едно вълшебно и уютно място - 
Величественото море и скали прекрасни
image
Две весели Момичета, щурави Души
Танцуващи и усмихнати до уши ;))
image
При древните елате храбро да се построим
С пейзажа да се слеем, спомени да сътворим...
image
Край милото море - извиват се чудесни малки стъпала 
Ала не пуснаха ни там да слезем, опасно е това!
image
Две душички, кротки и добри, спокойни
А морето слънчево очаква лято знойно... 
image
Калиакренска старинна крепост, останки оцелели, камъни свещени,
Как искам да умееха да говорят и да ни разкажат за старото време...
image
Дръж се здраво, малка моме, вятърът е буйна сила
Пази се, да не те отнесе като птица лекокрила...
image
Прегръщаме героите без страх
С душите си оставаме при тях...
image
А днес принцеса малка е дошла,
Ще седнеш ли до мен, ела!
image
Идилия неземна, морска шир и синева
Една чудесна ведра сбъдната мечта!
image








Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Така и предположих:)
19.02.2018 20:39
Че си щастлива някъде на морето с лебедите...
И аз добре си прекарах, все едно че бях на почивка...
И завръщането беше по вода - валя цяла нощ и цял ден:)
цитирай
2. zax - Калиакра е едно от местата които ...
19.02.2018 20:48
Калиакра е едно от местата които трябва да се почувстват. Има едно място, ниша с малка арка към морето, сочеща географския изток. Следващия път иди там сама,... ако си сензитив ще усетиш как всичко преминава през теб гледайки от високо делфините в морската шир.
цитирай
3. vesever - Краси, много се радвам, че и твоята ...
19.02.2018 22:00
Краси, много се радвам, че и твоята почивка е минала добре...всичко да е наред и занапред!
Дъждът е добър знак, и тук валя днес, едни особени иглички...
цитирай
4. vesever - Закси, през лятото пак ще идем, сега ...
19.02.2018 22:01
Закси, през лятото пак ще идем, сега много набързо беше...
Има много интересни кътчета там, наистина уникално място, за пръв път го видях!
цитирай
5. troia - Веси,
19.02.2018 22:23
страхотни снимки! Толкова сте щастливи, лъчезарни и все е дно е лято. Само по облеклото си личи студа. Радвам се за вас. В днешно време приятелства се създават трудно и затова са още по-ценни. Лебедите са толкова нежни и царствени!
Поздрави, Веси!
цитирай
6. vesever - Кати, и аз много се радвам, че се н...
19.02.2018 22:27
Кати, и аз много се радвам, че се намерихме, прекрасно си изкарваме всеки път!
А морето...обичам го винаги, и в жега, и в студ...
Но сега успях да видя лебедите отново, преди да си заминат, и се радвам и за това...дадох им кроасанчета, не намерих кифлички, но мисля, че и кроасанчетата им допаднаха...
До края на седмицата ще подготвя нещо специално, лебедово, мисля, че ще ти хареса...
Приятна вечер!
цитирай
7. donchevav - Толкова слънце - и аз помислих, че са ...
20.02.2018 12:33
Толкова слънце - и аз помислих, че са снимки от лятото - после видях заглавието...и палтата ви! Като сестри сте, Веси - и явно много добре се забавлявате заедно!
Благодаря, че ни посвещаваш в това невероятно изживяване - мечтаното море, прекрасните лебеди и ...любимата Таря! Хайде, щъркелите вече сигурно палят моторите - след седмица-две ще доведат пролетта!:)))
Поздрави от сърце на тебе и твоята приятелка! Прегръдка!
цитирай
8. cinderellathespy - Перките
20.02.2018 15:05
Привет, Веси.
Обичам ветрогенераторните перки при нос Калиакра. Имам много техни снимки правени от мен преди години. Свързвам това място с мили спомени от детството, но и с едно изключително тежко преживяване в скорошната ми битийност и снимки от това място малко ме напрягат. Затова и минах малко като вятър през поста. Вие сте хубавки. Радвам се, че сте изкарали чудесно.
Поздрави и прегръдки от мен,

Ели
цитирай
9. vesever - Вени, благодаря ти! И аз нямам ...
20.02.2018 18:36
Вени, благодаря ти!
И аз нямам търпение вече за пролетта...за топлото море...
И през зимата обичам да съм на морето, но все пак друго си е през лятото...

Поздрави!
цитирай
10. vesever - Еличка, привет! За пръв път бях ...
20.02.2018 18:39
Еличка, привет!
За пръв път бях там, много отдавна исках да отида и сега се отвори спонтанна възможност...
много съм доволна, че се получи това пътуване, а и се забавлявахме много...
Поздрави вкъщи, и дано като затопли времето, успеем да се видим!
цитирай
11. didige - И това не е всичко, и да, хубаво е да ...
22.02.2018 22:11
И това не е всичко , и да , хубаво е да качиш и останалите снимки.Хахаха , как исках да се снимаме на ръба, но фотографа бе пощаден .Следващия път ще е тайно и ще ти покажа на кои местенца да си направиш снимки.Но трябва да си много смела- хихихи.Още си спомням репликите, хахаха.Обещавам да съм послушна.;)
цитирай
12. vesever - Дидей, ще опитам да ги кача, ала тия ...
24.02.2018 17:14
Дидей, ще опитам да ги кача, ала тия дни много шеметно всичко ))
Трябва да не стресираме фотографа, мда...;))
През лятото ще отидем пак! ))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043988
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол