Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2018 19:31 - Псевдосицилианска сватба в Таормина
Автор: pvdaskalov Категория: Забавление   
Прочетен: 2988 Коментари: 26 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера, ах, вчера! 11. 11. 2018 (2+0+1+8=11) - специален избор! Тълкуванието, ако някой ме попита в коментарната част на постинга. 
Първата ни внучка утвърди брака си на остров Сицилия. Можех да излъжа, че и аз съм присъствал, но като прочетох днес, че вулканът Етна е бълвал лава на 150 метра височина през август тази година, викам си "Добре съм си под връх Ботев!". Нали ще ми разкажат и ще ми пратят снимки. Младоженците, кумовете и синът им са били главните действащи лица. Засега мога да споделя оскъдната информация в снимки, които имам до момента... Тя е за доброжелателите в Блога, но предварително зная, че ще получа и поне един червен палец от една много завистлива "дама". Да не си развалям настроението предварително! Ето и фоторепортажа ми с кратки пояснения.

                               image 
                                  Младоженците след подписването в София

                      image
                              Кумовете (Явно те са подарили букета на внучката.)


                     image
                                           Кумата, леля на младоженката


                           image
                                               Кумата ( в роля на австрийска сцена)

                      image
                                           Кумата (с роклята за церемонията)

image

               На закуска преди церемонията в Таормина, под вулкана Етна, Сицилия   
                            (Кумът снима. Младежът с очилата е вторият ни внук.)




На връщане към Виена дъщеря ми - кумата - ми изпрати засега две снимки от Таормина по Скайпа, но не успях да ги кача тук. По-важен е придружаващият ги текст:
"Татко, на път сме! Ще ти пиша като се приберем, живот и здраве! Иначе голяма красота и романтика! Целувки от нас." 



image
                                                     Моя милост под връх Ботев



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Прекрасни снимки, красиви млади хора!
12.11.2018 19:52
Честити да са ви, Чичо Пепи, прегръдка и за Леля Лида!
Чу
цитирай
2. hloris - Честито,Пиер,живи и здрави младоженците и много и безоблачно семейно щастие!:)
12.11.2018 19:59
А на теб много здраве,да дочакаш и да жениш и децата на внучката!
Ех,ти един щастлив дядо!
Каква идилия сте си двамата с писаната на снимката! :)
Ти и напиши на скайп на щерка ти,че и под в.Ботев цари романтика,
а най-вече възрожденски дух!

Поздрави,Пи-ер!
Страхотна сватба са спретнали младите...страхотна фотосесия!
пп.Във внука ти откривам нещо от теб..живите,любознателни очи...красавец голям!
Жив и здрав и той,
на дядо герой! :)
цитирай
3. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
12.11.2018 20:01
Да са живи и здрави хубавите младоженци, да зарадват дядо си с правнуче или внучка!
цитирай
4. pvdaskalov - * ! *
12.11.2018 20:01
4udovi6teto написа:
Прекрасни снимки, красиви млади хора!
Честити да са ви, Чичо Пепи, прегръдка и за Леля Лида!
Чу


Ех, Валери, като че ли съм знаел, че ти ще ме зарадваш така чистосърдечно и затова съм пуснав постинга си по нощите, та да спя с усмивка..
До сабахлен!

П и е р
цитирай
5. milady - чудесен повод, ПиЕр..
12.11.2018 20:08
многоо са хубави децата, да си жив и здрав
и на правнуци, да се радваш..
очарована останах...
Весела зима..ти пожелавам аз...
гальовно и ведно с твоя котарак..
цитирай
6. ikra - Здравей, приятелю!
12.11.2018 20:15
Да са ви живи и здрави и все така усмихнати!
Хората добре си живеят по света, но като гледам и ти не си зле с този наежен котарак в ръце :)
Много усмивки, драги ми Пиер!
- Ахмед -
цитирай
7. krysy - Честито!
12.11.2018 20:42
Честита радост. Да са много щастливи! А на теб — здраве и дълъг живот да им се радваш.
цитирай
8. pvdaskalov - * 2 *
12.11.2018 21:46
hlorisЧестито,Пиер,живи и здрави младоженците и много и безоблачно семейно щастие!:)
написа:
А на теб много здраве, да дочакаш и да жениш и децата на внучката!
Ех ти, един щастлив дядо!
Каква идилия сте си двамата с писаната на снимката! :)
Ти и напиши на скайп на щерка ти,че и под в. Ботев цари романтика,
а най-вече възрожденски дух!

Поздрави, Пи-ер!
Страхотна сватба са спретнали младите... страхотна фотосесия!
пп. Във внука ти откривам нещо от теб... живите,любознателни очи... красавец голям!
Жив и здрав и той,
на дядо герой! :)


Благодаря, миличка. Като ме впрегнат тук някои тъмни "личности", поизчезвам за известно време, ама се връщам заради приятелите и добрите ми отношения с тях. Благодаря ти за пожеланията. Въпреки постинга, не се вживявам толкова. Иначе щях и аз да ида. Ама пустата Етна, как на самолет да се метна, като летищата понякога в подножието й се затварят.
Благодаря ти!
П и е р
цитирай
9. pvdaskalov - * 3 *
12.11.2018 21:55
leonleonovpom2 написа:
Поздрави, Пиер!
Да са живи и здрави хубавите младоженци, да зарадват дядо си с правнуче или внучка!


Аз съм по традициите, Лео. Много ще се зарадвам, ако го кръстят на мене. Нямам внук или внучка на моето име. Ако се бях усетил навреме, че ще ми скроят такъв номер, щях сам да си направя един Петърчо или една Петя.
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
10. pvdaskalov - * 4 *
12.11.2018 22:02
milady написа:
чудесен повод, ПиЕр...
многоо са хубави децата, да си жив и здрав
и на правнуци, да се радваш..
очарована останах...
Весела зима..ти пожелавам аз...
гальовно и ведно с твоя котарак..

Благодаря, скъпа, но за това котараче ми се плаче. Един идиот го отрови. Беше на съсед, който го прежали и сега има куче, друго, рижаво, коте и ангорски заек. Ела да видиш каква дружба межсу тях! Ние в Блога ряпа да ядем,,,
Благодаря ти, че намина. Все още не съм завършил стълбата до Луната, за да шаря спокойно тук и да се забавлявам.
Хубава седмица!
П и е р
цитирай
11. pvdaskalov - * 5 *
12.11.2018 22:06
ikra написа:
Здравей, приятелю!
Да са ви живи и здрави и все така усмихнати!
Хората добре си живеят по света, но като гледам и ти не си зле с този наежен котарак в ръце :)
Много усмивки, драги ми Пиер!
- Ахмед -


Ех, Икар! И ти публикуваш интересни неща, но все още съм твърде зает да те навестя тук или в Родопите. Ще стане, дай Боже!
Б;агодаря ти!
П и не р
цитирай
12. pvdaskalov - * 6 *
12.11.2018 22:09
krysy написа:
Честито!
Честита радост. Да са много щастливи! А на теб — здраве и дълъг живот да им се радваш.


Благодаря, Криси!
Знам, че много отдалече ми се обаждаш. Задължен съм ти.
Поздрави!
П и е р
цитирай
13. pvdaskalov - Копи-пейст на коментар, който не се подчини на нормалния път
13.11.2018 12:32
10:06 - Ха, честито П И Е Р, таз година булка - ...
от: getmans1 За постинг: Псевдосицилианска сватба в Таормина
Ха, честито П И Е Р, таз година булка - догодина люлка .... усещам, че един малък ПИЕТРО доста ще те зародва и тагаз Етна няма да е толкова старашен :):):)
ДА СТЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ ВСИЧКИТЕ ... ОТ - ДО ...
Одобри | Изтрий

Благодаря ти, Радо!
А ти, когато решиш да мръднеш до града на Ботев, съобщи ми предварително. Може да съм си в София на парно, че тук комините съм ги сбъркал и не искат да теглят. И те нахитряха. Та кой иска да тегли.
Поздрави!
П и е р
цитирай
14. pvdaskalov - Копи-пейст на втори коментар, който не тръгна по нормалния път
13.11.2018 16:43
14:42 - Честита радост, Пиер, много кра...
от: vesever За постинг: Псевдосицилианска сватба в Таормина

Честита радост, Пиер, много красиви и младоженците, и кумата, ако правилно съм разбрала, е Деси, да са живи и здрави!
Присъединявам се към Радо, догодина бебе да си имат ))
И ти и котакът сте много добре!
Поздрави!
Одобри | Изтрий

Като отворя страницата с коментарите, най-отгоре пише МОДЕРАЦИЯ и мога да чакам цяла вечност след като съм одобрил даден коментар, но... не се появява под постинга ми. Аз ли нещо съм виновен или някой се бъзика. Двамата с котарачето Матю, Бог да го прости, бихме искали да знаем каква е причината.
Естествено, Весе, въпросът не е към теб, но ако си имала подобен случай, кажи ни.
Да, кумата е Деси. Благодаря ти за добрите пожелания. Често те споменаваме с леля ти Лида, а като дойде Стефчо на лятос, бихме могли да те помолим да ни заведеш на реставрираната мелница. Дано не се минава през центъра на Търново, защото преди няколко месеца страшно се опетлахме на път за Царевец.
Поздрави!
П и е р
цитирай
15. pvdaskalov - Копи-пейст на трети коментар. И той отказа да тръгна по нормалния ред
14.11.2018 12:57
11:35 - Букетът на булката е превъзходен!
от: xubavka За постинг: Псевдосицилианска сватба в Таормина

Да са живи и здрави и да се обичат! Поздрави на всички, чудесни деца!
Таня
Одобри | Изтрий

Благодаря, Таня, за хубавите пожелания - дано Господ ги чуе и се съобрази кой ги праща!
П и е р
цитирай
16. pvdaskalov - Копи-пейст на четвърти коментар, въпреки честите ремонти на Блога
14.11.2018 17:54
14:54 - Не ви познавам,
от: venercheto За постинг: Псевдосицилианска сватба в Таормина

но от сърце се зарадвах на снимките! Личи си колко се гордеете като дядо и милеете за тях. Да са живи и здрави младоженците!
Одобри | Изтрий

Благодаря за милия коментар!
Сърдечни поздрави.
П и е р
цитирай
17. barin - Поздрави на младоженците, Пиер.
15.11.2018 11:41
Поздрави на младоженците, Пиер.
цитирай
18. pvdaskalov - * 9 *
19.11.2018 15:19
barin написа:
Поздрави на младоженците, Пиер.


ОК, Ваньо, ще ги поздравя, но кой знае къде са по света. Навярно леля им Корнелия ги е съблазнила с предложението в НС ...
Жив и здрав!
П и е р
цитирай
19. vesever - Пиер, аз се отплеснах тия дни, фуча ...
30.11.2018 22:07
Пиер, аз се отплеснах тия дни, фуча като хала, но тепърва май ще се кротвам.
И при мен имаше такива случаи, блогът се бъгва. Дали е просто грешка в системата или някой си играе, кой да ти каже...
Много ще се радвам да ви заведа по моите свещени маршрути - така ги наричам, освен мелницата, има и други прекрасни места в наше село...добре сте дошли!
Може да се мине и през центъра на Търново, но май може и през Габрово, и селата, и избягвате Търново...
Като наближи времето, ще се уточним, много ще се радвам наистина!
Поздрави от мен за теб и за леля Лидка!
цитирай
20. pvdaskalov - * !0 *
30.11.2018 22:39
Благодаря, Весе!
Имам специално предложение за теб в отговора ми на твоя коментар към последния ми постинг. Знам отговора ти какъв ще е, но ще го обсъдим на лични.
Поздрави!
П и е р
цитирай
21. inel379 - Честита радост!:)
25.12.2018 00:47
И нека да пребъдат добрините в твоя дом!
Родени сме за радост на този прекрасен свят!
Отпусни си душата и приеми щастието с цяло сърце!
Поздрави!
цитирай
22. pvdaskalov - * 11 *
28.12.2018 18:03
inel379 написа:
Честита радост!:)
И нека да пребъдат добрините в твоя дом!
Родени сме за радост на този прекрасен свят!
Отпусни си душата и приеми щастието с цяло сърце!
Поздрави!


Благодаря, Лени!
Завчера младоженците ни идваха на гости. Впечатленията ми от зетя са чудесни.
Трогнат от вниманието към нас, подарих му две юбилейни сребърни монети. Съвсем новички. Светят! 5 лева с лика на Иван Вазов и 10 лева с паметника на Шипка. Живял е и учил в Щатите. Да не забравя къде е роден... Обаче си тръгна без тях. Не ги намерих, но не се срамувам, защото дори очилата си търся по половин час. Днес успях. Ще ги пратя по съпругата ми да ги занесе в офиса му. Аз се правя на много зает, което е самата истина. Довършвам едно изследване, започнато малко след... 1980-та. Тъй де! Няма да си тръгна от този свят, без да се отблагодаря!
Бъди жива и здрава!
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102977
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031